Ben Banks’ın Başındaki Felaketler (Türkçe Dublaj) full indir

                         50aaa6a23471c
ben banksın başına gelenler türkçe indir , ben banksın başına gelenler türkçe dublaj indir
http://www.imdb.com/title/tt1714828/
Tür: Komedi
Yönetmen: Bryce Clark
Oyuncu: Ben Banks, Mischa Barton
Yapım: 2012, ABD
Üniversitede gazetecilik okuyan Ben Banks tembel ve kaygısız bir genç adamdır.
Mezuniyeti tehlikeye girdiği halde bile umursamaz tavırlarını sürdüren bu genç adamı ne harekete geçirebilir? Güzelller güzeli garson kız Amy’ye duyduğu aşk ve beklenmedik bir cinayet sonrasında yaşananlar Ben’in yaşamını büsbütün değiştirecektir.

50aaa7723d357
50aaa77caf9ce
50aaa69cb8b14
BRRip indirme Linkleri:
Partlar uyumludur, karışık indirebilirsiniz.
Filmi Paylaş :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Film Kolik - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger